Postup výroby 3D pozadia

02.02.2013 00:49

  

Moja predstava bola využiť čo najviac roh v obyvačke. Keďže som vedel , že chcem urobiť 3D pozadie rozhodol som sa pre nasledovné rozmery akvária
185x80x60 výška , 12 mm sklo + vstavaný sklenený filter s prepážkami
prikladám zábery akvária  a stojanu pod akva / jakel 40 x40 /

V akváriu som sa rozhodol spraviť 3D pozadie. Najprv som musel zohnať polystyren. Podarilo sa mi zohnať rozmer polystyrénu  200x60x20 cm  takže som ho nemusel nadpájať na výšku.Na polystyren som nalepil silikonom ešte ďaľšie polystyrény na miesta, kde som chcel mať väčšie výstupky Potom som začal tvarovať pozadie podľa mojich predstáv.Zadnú stenu 3 D pozadia som mohol robiť v celosti, lebo stredovú lištu v akvarku som si dolepil až nakoniec sam. Roh akvária, ktorý zakrýva filter som dorabal postupne .

Po úprave polystyrenu , nalepenie,vyrezanie + úprava teplovzdušnou pištoľou nasledovalo samotné pieskovanie . Použil som epoxidovú živicu , lieh + obýčajný piesok homog.Postupne som opieskoval celé pozadie , naniesol asi 4 vrstvy epoxidu + piesok . Koniec mojich  prác bola neutralizácia pozadia a nalepenie pozadia do akvária.

Fotodokumentácia výroby 3D pozadia